fallback

Volkswagen продължава да губи пазарен дял

Главната марка VW отчита спад на пазарния дял от 11,7 до 10,9 на сто

20:50 | 15.07.16 г. 1
Автор - снимка
Създател

Германският автомобилен концерн Volkswagen продължава да губи пазарен дял в Европа на фона на незатихващия скандал с манипулираните данни на емисиите си. Наистина компанията продължава да е пазарен лидер с голяма преднина, но делът ѝ през юни пада до 23 на сто, докато преди година той бе 24,2 на сто, става ясно от анализа на браншовия съюз Acea.

Главната марка VW отчита спад на пазарния дял от 11,7 до 10,9 на сто. Брандът с модели като Golf и Passat понася най-много негативи от аферата.  

И по отношение на продажбите групата отчита само слаб ръст. Марките от концерна са продали през юни общо с 1,5 на сто повече коли в Европейския съюз, а главният бранд VW отчита лек спад от 0,3 на сто.

Като цяло броят на доставките през юни скача с 6,9 на сто до 1,46 млн. коли. Обемът на продажбите е на нивото от юни 2007 г., малко преди глобалната икономическа и финансова криза да удари тежко автомобилния сектор. За първото полугодие нарастването е от 9,5 на сто.

И докато VW губи пазарен дял, френският производител Renault и германските конкурентни наваксват част от изоставането. Daimler и BMW повишават продажбите си с над средните равнища – с 16,5 и  16,3 на сто. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:05 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още