За едни коли се чака с месеци, а други чакат с месеци за вниманието на клиентите. Именно на вторите е посветена днешната класация. Тя е дело на изданието 247wallst, като подрежда машините според застояването им в шоурумите. Класацията се отнася за пазара на САЩ, като е любопитно, че е оглавена именно от американски автомобили. С най-много места в топ 5 е луксозната марка Cadillac, която има амбициите да си съперничи с луксозните автомобили от Германия. Най-дълго задържащата се при дилърите кола е Honda Insight - цели 231,7 дни. Този модел обаче бе спрян още през 2014 година, което донякъде обезсмисля присъствието му в подреждането. Второто място е за Cadillac ELR, който чака за вниманието на клиентите средно по 208,6 дни. Следват Dodge Avenger със 194,4 дни, Cadillac ATS със 153,3 дни и Fiat 500L със 145 дни. Топ 15 на най-малко търсените нови автомобили в САЩ вижте в Automedia.bg