PSA Peugeot Citroën ще се цели в растеж на приходите от 10% до 2018 г., пускайки нови модели, включително електрически автомобили, плъг-ин хибриди и един модел пикапи, пише MarketWatch.
Компанията обяви новия си 5-годишен стратегически план "Push to Pass" във вторник, след като вече изпълни плана си за преструктуриране три години преди крайния срок.
Планът включва представянето на нови продукти, които да увеличат приходите с 27% до 2021 г., докато същевременно се запазят високи оперативните маржове.
„На база нашата финансова реконструкция ще стартираме глобален продукт и технологична офанзива. Сега сме по-гъвкави, като сме готови да изместим парадигмите чрез предвиждане на промените в насоката на използване на автомобила“, коментира главният изпълнителен директор Карлос Таварес.
В следващите пет години Peugeot планира да пусне на пазара 26 моделаза превозване на пътници и лекотоварни търговски превозни средства. Сред новите коли са и 7 плъг-ин хибриди, 4 електрически автомобила и 1 еднотонен пикап. Всички са от продуктови категории, които в момента Peugeot не произвежда.
Peugeot може да се придържа към плана и пускането на автомобилите, докато се въздържа от увеличаване на разходите за проучване и развойна дейност.
Компанията очаква да постигне среден оперативен марж от 4% в следващите две години и 6% марж до 2021 г.