fallback

Toyota е най-скъпата автомобилна марка

Японците са на върха за 12-та поредна година

17:48 | 06.10.15 г.
Автор - снимка
Създател

Английската консултантска агенция Interbrand публикува класацията на най-скъпите марки на света. В първата стотица са попаднали 14 автомобилни производителя, като лидер сред тях за 12-та поредна година е Toyota. Стойността на японската марка е оценена на 49,048 млрд. щатски долара, което е с 16% повече от миналата година. В глобалния рейтинг на марките Toyota заема шеста позиция. На второ място е марката BMW, оценена на 37,212 млрд. долара. Баварците също регистрират поскъпване – с 9%, като заемат 11-та позиция в общото класиране при всички марки. Трета е марката Mercedes-Benz – 36,711 млрд. долара, като при нея също има увеличение на стойността. То е със 7%, като компанията от Щутгарт е на 12-то място в общото класиране. Четвъртата позиция е за Honda, чийто бранд е оценен на 22,975 мрлд. долара (увеличение с 6%). Японският бранд е 19-ти в общия рейтинг. На пето място при автомобилните марки е Volkswagen – 12,545 млрд. долара (спад с 9%), и общо 35-а позиция. Сред стоте най-скъпи бранда попадат още Ford (11,578 млрд. долара, 38-мо място), Hyundai (11,293 млрд. долара, 39-то място), Audi (10,328 млрд. долара, 44-то място), Nissan (9,082 млрд. долара, 48-мо място), Porsche (8,055 млрд. долара, 56-то), Kia (5,666 млрд. долара, 74-то), Chevrolet (5,133 млрд. долара, 85-то), Land Rover (5,109 млрд. долара, 87-мо) и MINI (4,243 млрд. долара, 98-мо). Най-скъпата марка в света остава Apple, оценена на 170,276 млрд. долара. Следват Google – 120,314 млрд. долара и Coca-Cola – 78,423 млрд. долара Шест от десетте най-скъпи бранда в тази класация представляват технологичния сектор. Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:12 | 04.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още