fallback

Volkswagen спира рекламите в САЩ на автомобили "чист дизел"

Регулаторни органи от двете страни на Атлантика затягат тестовете за емисиите

10:36 | 26.09.15 г. 4

Volkswagen спря да рекламира в САЩ своите автомобили с двигатели "чист дизел", съобщи днес говорителка на компанията, цитирана от Ройтерс. 

Германският автомобилен производител ще поднови рекламирането, когато автомобилите "чист дизел" отново бъдат достъпни, посочи тя.

Същевременно регулаторни органи от двете страни на Атлантика се зарекоха вчера да затегнат тестовете за емисиите на автомобилите след признанието на Volkswagen  за измама при дизеловите емисии.

Американската агенция за защита на околната среда е уведомила автомобилните производители в писмо, че може да се изискат допълнителни тестове за "всеки автомобил", за да се определи дали той покрива стандартите за вредни емисии при нормални пътни условия, а не само в контролирани обекти за извършване на изпитания.

"Няма да им казваме какви са тези тестове. Няма нужда да знаят", каза пред репортери Крис Гръндлър, представител на агецията.

От другата страна на Атлантика европейският комисар за вътрешния пазар, индустрията, предприемачеството и малките и средните предприятия Елжбета Бенковска каза: "Посланието ни е ясно: нулева толерантност към измамите и строго спазване на правилата на Европейския съюз. Необходима ни е пълна яснота и надеждни тестове за вредните емисии", каза тя, цитирана от БТА.

Ръководството на Volkswagen назначи вчера начело на компанията Матиас Мюлер, който досега беше шеф на една от автомобилните компании в холдинга – Porsche. Мюлер замени Мартин Винтеркорн, който беше принуден да напусне след разразрастването на скандала с прикритите емисии от двигателите на някои модели на „народната кола”.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:55 | 08.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още