Fiat започва реализирането на нова стратегия за по-ефективно налагане на европейския пазар, съобщава Autocar. Италианците смятат да разделят гамата си на две – едната част ще предлага „емоционални” модели, а другата – „функционални”. Като част от стратегията Fiat започва преорганизиране на дилърските си центрове на Стария континент. В тях имиджовите модели ще бъдат отделени от бюджетните, което ще трябва допълнително да улесни бъдещите клиенти на марката. В „емоционалната” категория ще бъдат включени новият 124 Spider, който е построен на базата на Mazda MX-5, както и цялото семейство Fiat 500, включващо хечбек, миниван и кросовър. При „функционалните” модели ще се предлагат наследникът на Panda, както и новата Aegea, която предстои да бъде показана на автосалона в Женева догодина. Тя ще се произвежда като седан, хечбек и комби. Разделянето ще засегне и оборудването на автомобилите. Бюджетните марки ще се предлагат с материали от по-ниско качество, докато имиджовите ще разполагат с по-модерно и съответно по-скъпо оборудване. Цените на автомобилите ще бъдат фиксирани, което трябва да улесни максимално тяхната онлайн продажба. Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
fallback
Fiat разделя моделите си на емоционални и функционални
Италианците целят по-ефективно налагане на европейския пазар
16:50 | 30.08.15 г.напиши коментар
fallback
Още от Новини виж още