Превърналото се в запазена марка хидропневматично окачване на Citroen, което донесе на марката славата на производител на ултракомфортни автомобили, отива в историята заедно с настоящото поколение на модела C5, съобщава Automotive News.
Основната причина за решението на ръководството на концерна PSA Peugeot-Citroen е високата стойност на технологията, която бе въведена още през 1953 г. Французите са на мнение, че поддържането на подобно окачване само заради един или два от моделите на Citroen не е рентабилно.
Лично шефът на марката – Линда Джонсън, обяви, че хидропневматичното окачване няма да се предлага на бъдещите модели на марката. С какво обаче ще бъде заменено то, така и не се уточнява. Най-вероятно в Citroen ще се обърнат към партньорите си от Peugeot за някакво решение, което ще запази комфорта на машините при пътуване.
„Нямаме намерение да лишаваме клиентите ни от комфорта, с който са известни нашите автомобили, но няма как да не отчетем, че тази технология е доста остаряла и трябва да се търсят нови варианти”, коментира Джонсън.