Volkswagen назначи суперзвездата Роби Уилямс за свой маркетингов директор. Музикантът ще бъде ключовата фигура в нова рекламна кампания на модели на марката, носеща името Club & Lounge, съобщават от германската компания. Певецът бе представен на новата си длъжност на специална пресконференция. Още преди няколко месеца Уилямс обяви, че иска да се занимава с нещо различно от музиката, като възнамерява да се насочи към автомобилния бранш. Кампанията Club & Lounge стартира в Германия на 18 декември, като в нея са включени цели 9 нови модела на Volkswagen. Сред тях са Golf, Beetle и Tiguan. Рекламният слоган на целия проект е „Wie gut klingt das den“ ("Колко впечатляващо звучи“ - бел. ред.) „За мен това е нещо ново и съвсем различно от всичко, което съм правил до момента. Щастлив съм, че мога да работя нещо истинско, което е извън света на музиката“, коментира назначението си англичанинът. Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
fallback
Volkswagen нае Роби Уилямс за свой маркетинг директор
Рок звездата ще бъде в основата на рекламната кампания на 9 нови модела на марката
11:26 | 29.12.14 г.напиши коментар
fallback
Още от Новини виж още