Повече от 249 100 автомобила Octavia и Octavia Combi е доставила до клиенти чешката марка Skoda в периода януари-август 2014 година. Резултатът представлява ръст от 41,4% в сравнение със същия период на миналата година, като превръща модела в бестселър на марката. Новата Octavia е генерирала приблизително 37% от общите продажби на Skoda за този период. А доставките към клиенти от въвеждането на третото поколение на модела в началото на 2013 г. са над 344 000. Най-голям ръст в продажбите Octavia бележи в Западна Европа. Реализациите на модела на основния за Skoda пазар през първите осем месеца на 2014 г. достигат 98 100 автомобила. За този период моделът оглавява класациите по продажби в страни като Чешката Република, Унгария, Финландия, Полша, Словакия, Хърватия, Босна и Херцеговина и Исландия. Версията комби пък е най-продаваната кола в своя клас за първите осем месеца на тази година, реализирайки 99 400 продажби, или 61% от реализациите на марката в Европа. Европа обаче не е единствената цел на Octavia. Тя е ключов модел в международната стратегия за растеж на чешкия автомобилен производител, който планира през следващите няколко години да увеличи продажбите си в световен мащаб до най-малко 1,5 милиона автомобила годишно. За своя растеж производителят разчита по-специално на пазарите на Китай, Русия и Индия. Освен в Европа, новата Octavia се произвежда в Китай - в един от заводите на VW в Шанхай, Русия - в завода на ГАЗ в Нижни Новгород, и Индия - в завода в Аурангабад. Възродената Octavia се появи на пазара през 1996 година, а настоящото й поколение е трето. До август 2014 г. компанията е доставила 4,4 милиона екземпляра от модела до клиенти в над 100 страни, което съответства на около 40% от общите продажби на Skoda за периода. Още за Skoda Octavia четете в Automedia.bg
fallback
Octavia - бестселърът на Skoda
Новото поколение на модела бележи ръст от 41,4% за първите осем месеца на годината
11:47 | 04.10.14 г.напиши коментар
fallback
Още от Новини виж още