fallback

GM преследва по-добри продажби в Китай

Американският гигант се фокусира върху специфичните нужди на местните потребители

12:55 | 24.09.14 г.
Автор - снимка
Създател

Американският автомобилен гигант General Motors Co. (GM) е на път да надмине миналогодишния си пазарен резултат в Китай от 3,16 млн. продажби, съобщава пред MarketWatch Мат Циен, председател на GM China. През 2013 година General Motors отстъпи лидерското място по продажби в Китай на германския концерн Volkswagen AG, но през тази планира по-добро представяне. За целта фокус на американската компания ще бъдат специфичните нужди на местните потребители, казва Циен. Той уточнява, че Китай е изключително важен за обема на продажбите и печалбата на концерна. В миналото този пазар генерираше около 30% от световните продажби на General Motors. Едно от основните оръжия за по-доброто представяне на американския гигант в Китай ще бъде новото поколение Chevrolet Cruze. Моделът ще се бори за клиенти в непрекъснато разразяващия се в страната сегмент на моделите със средни размери. "Ние определено се нуждаем от Cruze, за да бъдем успешни на най-големия пазар в света", казва председателят на GM China. В луксозния сегмент компанията ще разчита на марката Cadillac, за която Циен очаква да увеличи реализациите си от 50 хил. през миналата година до около 70 хил. през тази. "Cadillac има традиции и име в тази страна", заявява Мат Циен, уточнявайки, че очаква още през 2016 година Китай да се превърне в най-големия пазар за луксозни автомобили. Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:38 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още