Усилията на Peugeot за излизане от кризата ще бъдат насочени най-вече към следване на примера на най-големия производител в Европа - Volkswagen. Това е една от основните точки в стратегията на новия шеф на алианса PSA Карлос Таварес, съобщава Aitomotive News. Намеренията на топ-мениджъра са да трансформира Peugeot от средностатистически играч в масовите сегменти в производител от по-висока класа, който да предлага своите модели на цени, почти аналогични с тези на Volkswagen. Ако това проработи успешно, PSA ще успее да излезе на печалба. В момента чистата цена на автомобилите на Peugeot в Европа отстъпва с 6,5% от тази на съответните модели Volkswagen. Таварес смята да намали тази разлика на 4,6% през 2016 г. и на 0,3 % през 2020 г. Генералният директор на PSA е категоричен, че последните модели на Peugeot - 208, 2008 и 308, вече не отстъпват на техните конкуренти от Volkswagen от гледна точка на технологии и качества. През 2018 г. гамата на Peugeot ще бъде съкратена от 25 на 16 модела. До 2020 г. те ще бъдат едва 13. Основните цели са две - снижаване на разходите и избягване на конкуренцията със Citroen. Компанията ще се откаже от производството на най-компактните си модели като 108, като този сегмент ще бъде поверен на Citroen. Освен това Peugeot ще остави без наследник вана 807, като този клас автомобили също ще бъде даден на партньора в алианса. Няма да има приемници на моделите 207 CC, 308 CC и 4008. Най-вероятно такава ще бъде съдбата и на слабо продаващите се 3008 и 5008. Peugeot ще се фокусира върху B, C и D-сегментите, като ще предлага хечбек модели, седани и комбита. Няма да бъдат забравени и кросовърите от сегменти С и D, за които ще бъде използвана новата модулна платформа EMP2. Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
fallback
Peugeot тръгва по петите на Volkswagen
Новият шеф на PSA вдига цените на моделите, преобразява гамата
13:00 | 14.05.14 г.напиши коментар
fallback
Още от Новини виж още