fallback

Най-успешният месец в историята на BMW

През март за първи път в историята си компанията реализира повече от 200 хил. коли в рамките на един месец

12:25 | 11.04.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Германският производител BMW Group постигна рекордни продажби през март, записвайки най-успешния месец в историята си. Продажбите на групата, в която влизат марките BMW, MINI и Rolls-Royce, е реализирала на световните пазари 212 908 нови автомобила, регистрирайки увеличение от 11,3% спрямо март миналата година. Постижението подобрява предишния рекорд на BMW Group, постигнат през март 2013 година, когато производителя реализира 191 269 продажби на световните пазари. Рекорден е и резултатът за първите три месеца на 2014 година - 487 024 продажби. Увеличението спрямо периода януари-март 2013 година е с 8,7%. "За първи път в историята си BMW Group реализира повече от 200 000 коли за период от един месец. Въпреки продължаващата икономическа несигурност, ние отчитаме стабилно представяне в почти всички региони", споделя Иън Робъртсън, директор продажби и маркетинг на BMW Group. Основна заслуга за рекордното постижение на германската група има основната марка BMW. Продажбите на бранда през март достигат 186 126 автомобила, което представлява увеличение с цели 16,9 %. Ръст е записан и за първото тримесечие - 12,3%, през което марката BMW е генерирала 428 259 продажби. Сред най-успешните модели на BMW са представителите на проходимата серия Х. При BMW X1 увеличението спрямо първото тримесечие на 2013 година е с почти 15%, като са реализирани 43 262 екземпляра. BMW X3 показва ръст от 10,8% през периода януари-март (40 115 реализации), а при BMW X5 увеличението достига 13,8% (31 025 продажби). Най-продаваният и популярен модел на германската марка - 3-Series, регистрира ръст от 6,7% и 116 671 продажби. По-големият 5-Series има аналогично увеличение при продажбите си за периода, което калкулира 91 600 продажби. При марката MINI, която обновява цялата си гама, се наблюдава спад в продажбите. За първите три месеца реализациите са 57 868, което представлява понижение от 12,5% спрямо миналата година. За месец март спадът е дори по-голям - 16,9%. От компанията обаче подчертават, че поръчките за моделите на MINI непрекъснато растат, като се очаква резултатите за второто тримесечие да бъдат положителни. При луксозната марка Rolls-Royce, която записа рекордни резултати през изминалите четири години, продажбите вървят нагоре. През първото тримесечие са реализирани 897 продажби спрямо 642 през миналата година, или увеличение от цели 39,7%. Най-големият пазар за BMW Group продължава да бъде Европа. За периода януари-март на Стария континент са реализирани 214 031 продажби на германската група, представляващи лек ръст от 3.3 %. В Северна и Южна Америка сделките са общо 99 606 (увеличение от 3,4%), като 81 034 от тях се падат на САЩ, където компанията регистрира ръст от 2,6%. Най-сериозно е увеличението в Бразилия - с цели 50,8%, където са продадени 4 184 коли. Ръстът през първите три месеца на пазарите в Азия достига 21,8%. В Китай са реализирани 107 951 автомобила и ръст от 25,4% спрямо година преди това. Аналогичен е ръстът в Япония, където са доставени 18 888 автомобила. В Южна Корения също е записано увеличение - с 19% до 10 587 продажби за първата четвърт на годината. По-рано тази седмица от Audi също се похвалиха с рекордни продажби. Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:35 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още