fallback

Renault си постави цел да стане №2 в Европа до 2017 г.

Дъщерната компания Dacia пък тябва да стане №1 по продажби сред производителите на бюджетни автомобили

11:09 | 10.04.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Ръководството на Renault се надява през 2017 г. да излезе на второ място по продажби на европейския пазар, нареждайки се зад концерна Volkswagen AG. Това обяви в интервю за Automotive News ръководителят на европейското подразделение на компанията Стефан Мюлер. По данни на асоциацията на европейските производители (ACEA), през 2013 г. Renault е осъществил 801 600 продажби. Това отрежда на френския производител четвърто място след Volkswagen (1,54 млн.), Ford (902 800) и Opel (825 000). Целта на компанията е през 2017 г. стоковият оборот да достигне 50 млрд. евро, като 5 % от тази сума да бъде чиста печалба. За целта французите ще опитат да засилят продажбите на новото Clio и на кросовъра Captur, както и на фургона Trafic и миниавана Espace от ново поколение. Сериозна роля за изпълняване на целите ще играе и новото Twingo, за което се очаква да генерира сериозен обем продажби. По думите на Мюлер, клиентите трябва да бъдат привлечени от добрата управляемост и допълнителното пространство в салона на машината, което е постигнато благодарение на разполагането на мотора в задната част. Сред целите, които са си поставили в Renault, също така, е през 2017 г. дъщерната компания Dacia да стане №1 по продажби сред производителите на бюджетни автомобили. Предвижда се увеличаване на инвестициите в електромобили и създаването на необходимата за тях инфраструктура. Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:25 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още