Две години след първоначалната му поява на пазара, кросовърът от D-сегмента на Mitsubishi Motors претърпя лек фейслифт – както при бензиновата, така и при дизеловата версия. Обновлението на Outlander е изцяло визуално, като цели да засили продажбите на проходимия модел.
Третото поколение на Outlander се появи на европейския пазар през есента на 2012 г., залагайки на напълно нов стил в сравнение със своите предшественици, произвеждани между 2001-2007 и 2007-2012 г. Новият Outlander бе и първият модел на компанията, чиято конструкция позволява интегрирането на хибридна плъг-ин система, с каквато разполага представеният през октомври 2013 г. Outlander PHEV.
Въпреки новите си достойнства, сред които екологични характеристики, повишено ниво на безопасност и подобрено качество, новият Outlander не успя да постигне желаните резултати. Към 31 март 2014 г. на крайни потребители в Европа са доставени 26 400 броя от дизеловата и бензиновата версии на Outlander.
Значително по-добре се представя моделът Outlander PHEV, чиито доставки на Стария континент достигат 19 100 екземпляра. В България са реализирани около 200 продажби, като версията PHEV все още не се предлага.
Сега, за да засили продажбите на своя проходим модел, японската компания го подложи на освежителен фейслит. Обновлението е изцяло визуално и засяга бензиновата и дизеловата версии на модела.
"Същият, но още по-стилен", така от Mitsubishi определят своя обновен модел. Новостите засягат предната част, където виждаме обновена радиаторната решетка и нова предна маска, оборудвана с разделителен елемент в цвят сатеново черно покритие, под която е поставен протектор със сребристо покритие. Същият предпазен елемент е поставен и в задната част, която е оборудвана и със светодиодни светлини. Нови са също така покривните релси, черните дъги върху арките над колелата и 18-цоловите джанти от лека сплав.
Обновеният модел вече се предлага на пазарите в Европа, включително България.