fallback

Търсят ново име за SsangYong

Моделите на компанията вече ще бъдат позиционирани по-високо

12:11 | 21.01.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Южнокорейската марка SsangYong съвсем скоро ще смени името си. Това обяви Паван Гоенка, президент на индийския производител Mahindra & Mahindra, който е собственик на SsangYong. В интервю за телевизионния канал CNBC-TV18 Гоенка бе категоричен, че сложното произнасяне на името на компанията и негативния имидж, натрупан от нея през последните няколко години, са двата проблема, които SsangYong бързо трябва да реши. Той обаче не пожела да сподели какво ще е новото име на корейската марка. „SsangYong излезе от един бизнес конгломерат, който вече не съществува. Въпреки това от него останаха негативни асоциации със стачки и сериозни финансови трудности. Освен това името на марката е доста трудно за произнасяне заради двойното "С" в него, така че ще трябва да го променим”, обясни Гоенка. През 2009 г. сътрудниците на SsangYong стачкуваха в продължение на 80 дни в знак на несъгласие с решението на ръководството да закрие работни места. В крайна сметка полицията превзе с щурм завода на компанията, като се стигна до сериозни сблъсъци. Акциите на бранда паднаха и това доведе до загуби от 258 млн. щатски долара. Освен името си SsangYong най-вероятно ще промени и позиционирането на продуктите си, съобщава от своя страна изданието The Financial Express. Концернът Mahindra & Mahindra иска да направи марката по-премиална, като за целта нейните модели ще станат по-луксозни и по-качествени. Това трябва да доведе до повишаване на нивото на всички продукти на Mahindra & Mahindra. Първата стъпка за това вече е направена, като е наета американската агенция Strawberry Frog, която ще помага за развитието на SsangYong. Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:16 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още