fallback

Tata ще засилва продажбите с ново Nano

Новата версия разполага с екстри, струва по-скъпо и е насочена към младите хора

09:49 | 14.01.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Индийският автомобилостроител Tata Motors представи днес нова версия на своята Nano - най-евтината кола в света, пусната през 2009 година - но на по-висока цена и с екстри, стремейки се да засили разочароващите продажби, предаде Франс прес, цитирана от БТА. Моделът Nano Twist е насочен към млада клиентела, разполага с четири тонколони, Bluetooth свързаност, система за безключов достъп до купето и увеличен пътен просвет, който му позволява да преминава през лоши пътища. "Това е нова интелигентна кола за града", изтъква Ранджит Ядав, който отговаря за туристическите автомобили. Tata Motors, която е подразделение на групата Tata, пусна през 2009 година евтиния си автомобил Nano. Противно на очакванията на анализаторите и на желанието на групата да направи революция в начина на придвижване на индийците, той претърпя провал. Ниската му цена се оказа недостатък, тъй като индийците гледат на колите като на знак за издигане в обществото. По-скромните купувачи, които бяха в прицела на кампанията, предпочетоха да си купят малко по-скъпи коли, предлагани от конкурентите. Tata Motors се опитва да върне модела си на пазара, правейки го по-привлекателен и модерен. През декември са продадени едва 554 автомобила Nano или със 75 на сто по-малко в сравнение с предходната година. Около 45 процента от ползвателите на Nano са между 18 и 34-годишни. Представената днес нова версия ще се появи на пазара на цена от 236 000 рупии (около 2800 евро) спрямо 150 000 рупии (1800 евро) за базовия модел. Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:34 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още