Продажбите на индийския производител на автомобили Tata Motors за декември са намалели с 42% на годишна база. За периода продажбите на пътническите автомобили на индийската компания са се свили с близо 35% до 2970. Проблеми се наблюдават и в сегмента на товарните автомобили, където Tata също има доста сериозно присъствие. Там спадът достигна близо 45%.
Повечето инвеститори и анализатори обаче следят по-скоро данните за продажбите на Jaguar и Land Rover, които индийският производител придоби през последните години, отколкото продажбите на Tata на вътрешния пазар, тъй като именно те са двигателят за растеж на компанията.
Като част от стратегията за преодоляване на негативните тенденции през 2014 и 2015 г. компанията ще предложи нови модели и решения за потребителите.
Повече по темата може да научите в материала на Bloomberg!