Японската компания Mitsubishi има намерение да стане нишов производител, като се концентрира върху два типа автомобили. Всъдеходите и минивановете трябва да станат основа на моделната гама на компанията, докато с останалите модели ще се заемат нейните партньори.
Това стана ясно по време на автомобилния салон в Токио, където компанията недвусмислено показа какъв път смята да поеме. Пред изданието Autocar представител на производителя заяви, че "Mitsubishi е намерила своята пазарна ниша и в компанията са убедени, че могат да заемат лидерски позиции в сегментите на всъдеходите и минавановете, за които ще бъдат използвани най-съвременни хибридни технологии."
Подобна политика поставя под заплаха съществуването на популярни модели на японската компания като Colt/Mirage или Lancer. Засега не е ясно дали Mitsubishi напълно ще се откаже от подобни автомобили, но се предполага, че моделите тип "седан" и "хечбек" ще бъдат поверени на алианса Renault-Nissan. С него компанията подписа договор за сътрудничество само преди месец. Освен това двете страни се разбраха и за обмен на технологии и съвместна разработка на малък електромобил.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg