fallback

Acura NSX залага на две турбини и три електромотора

Суперколата най-вероятно ще получи V6 двигателя от RLX SH-AWD Hybrid

15:28 | 21.11.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Бавното придвижване на Acura NSX към серийното производство продължава, като се очаква Honda да хвърли светлина върху задвижващия агрегат на колата, едва когато тя излезе на пазара. Досега от Honda потвърждават единствено, че NSX ще получи поставен в средата V6 двигател с директно впръскване на горивото и хибридна система. А по време на автоизложението в Токио бе потвърдено, че инженерите ще добавят две турбини към V6 мотора. Според изданието Edmunds агрегатът, който ще задвижва бъдещата NSX, няма да бъде поставян на нито един друг продукт на компанията Honda. Засега не се знае с какъв обем ще бъде V6 моторът, но се предполага, че той ще бъде взаимстван от модела RLX SH-AWD Hybrid, който ще излезе догодина. Седанът разчита на 3.5-литров турбо-двигател и 2 електромотора, чиято обща мощност е 377 к.с. Ако се добавят още един електромотор и 2 турбини, мощността ще премине 500 к.с. Държаният в тайна туин-турбо V6 ще работи съвместно с трансмисия с двойно сцепление, чийто брой предавки още не е известен. Според агенция Automotive News в Honda работят върху скоростна кутия с 8-степени, която ще превъзхожда 7-степенната от RLX Hybrid. Серийната версия на Acura NSX ще се конструира от Honda R&D Americas и ще се произвежда във фабриката на японския концерн в Марисвил, щата Охайо. Това ще бъде първият в историята на Honda модел, който ще се прави на ръка извън пределите на Япония. Още снимки вижте в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:46 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още