Стратегията за развитие на германския производител на спортни автомобили Porsche AG е насочена към стъпване на 15 нови пазара до 2020, повече от които в Африка, пише Inautonews.
Разширяването към нови пазари ще помогне на Porsche да продава над 200 хиляди автомобила годишно към 2015- 2016. През първото полугодие концернът отчете оперативна печалба от 1,29 млрд. евро (1,75 млрд. евро), при общо 5,78 милиарда евро за компанията-майка Volkswagen AG. Това прави Porsche третото по големина на печалбата дъщерно дружество в рамките на VW след Audi и едноименната Volkswagen.
„Насочваме се към нови пазари, където не сме били досега“, коментира миналата седмица в Шанхай шефът на международните продажби Бернард Майер по време на откриването на най-голямата автокъща в света. „До края на десетилетието ще стъпим на 15 нови пазара“, допълни той, като подчерта, че усилията са насочени към Северна Африка ,без да уточнява в кои точно държави се е прицелил производителят.
Компанията е фокусирана и върху постигането на ръст чрез нови модели, като спортния модел Macan, който по думите на Майер има за цел да „подобри подвизите“ на всички пазари. Продажбите на модела ще започнат от следващата година.
Майер допълни, че дилърските мрежи в Китай - втория по големина пазар на компанията след САЩ, ще продължават да се увеличават и до 2016 ще достигнат 100 при 57 сега.
Повече по темата вижте от видео файла и репортажа на Bloomberg.