Американският автомобилен кнцерн General Motors има намерение да увеличи броя модeли на Opel, които се продават на пазара в САЩ под марката Buick, съобщава изданието Autoevolution, като цитира президента на GM Дан Акерсън. Идеята на подобно „обединение” е намаляването на разходите за разработка на нови модели. Към момента в моделната гама на Buick са включени три базирани на Opel модела – Encore, Verano и Regal, които в Европа познаваме съответно като Mokka, Astra и Insignia. Самият Акерсън не уточни кои други модели могат да се продават под двете марки, но призна, че предстои още по-плътна интеграция между Opel и Buick. Мениджърът на GM допълни, че в случая не става дума само за продажба на едни и същи автомобили под две марки, а за обединяване на усилията на инженерите от двете компании за създаване на нови модели. „Искаме да получим сериозни резултати от съвместните действия на двата екипа”, каза Акерсън на конференция на инвеститорите на General Motors, на която той определи триото Opel, Vauxhall и Buick като „световен хибриден бранд”. По думите на Акерсън основното преимущество на подобен ход е засилването на позициите на европейското поделение на концерна. Аналитиците отбелязват, че само за миналата година GM е загубил 2млрд. долара на пазара в Европа, а за последните 15 години загубите на концерна на Стария континент достигат 18 млрд. долара. Въпреки това в GM са убедени, че ще се справят с финансовата криза най-късно до средата на десетилетието. Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
fallback
Buick и Opel обединяват сили за общото си спасение
Целта е намаляване на разходите от страна на компанията-майка General Motors
11:23 | 19.06.13 г.напиши коментар
fallback
Още от Новини виж още