През март тази година ръководството на френския автомобилен концерн PSA обяви, че ще промени позиционирането на своите две марки. Според новия замисъл марката Peugeot ще се разположи с едно стъпало по-високо от Citroen, чиято DS-линия обаче няма да бъде засегната и ще остане луксозно ориентирана.
Идеята е автомобилите на Peugeot да получат по-широка гама двигатели, по-богато и съвременно оборудване, както и конкуренти цени. На пръв поглед изглежда, че Citroen ще попадне в незавидна ситуация, но изпълнителният директор на марката Фредерик Банзе не мисли така.
„Убеден съм, че Citroen няма да се превърне в това, което е Dacia за Renault. Сега за нас най-важно е да се съсредоточим върху съотношението цена/качество, като тези показатели трябва да бъдат оценени не от нас, а от клиентите. Citroen не бива да се отказва от това, което е в момента, но промяна ще има. Ще заложим не на креативните технологии, а на рационалността, като запазим уникалния дизайн на нашите автомобили", коментира той пред изданието Automobille.
Банзе допълни, че първият модел от „Новата ера” за марката ще бъде следващото поколение на хечбека С3, чийто външен вид до голяма степен ще напомня на концептуалния автомобил C-Cactus от 2007 г (на снимката). Машината ще се появи на бял свят догодина.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
fallback
„Новата ера” за Citroen започва след година
Първият модел ще бъде следващата генерация на C3
21:58 | 21.05.13 г.напиши коментар
fallback
Още от Новини виж още