Във времена, в които всеки автомобилен производител се стреми към възможно най-големи продажби и съответно печалби, във Ferrari смятат да направят точно обратното. На среща с дилърите на марката в Милано президентът на компанията Лука ди Монтедземоло обяви, че Ferrari трябва да залага на качеството и ексклузивността, а броят на продажбите трябва да бъде намален още през тази година. „Взехме това решение, защото то е много важно за културата на нашите дилъри – те трябва да разберат важността на качеството на колите, а не да се стремят към количество продадени автомобили”, обясни Ди Монтедземоло. Според агенция Bloomberg във Ferrari имат намерение през тази година да продадат по-малко от 7000 автомобила. През миналата година продажбите на компанията са достигнали 7318 бройки. Ди Монтедземоло разкри още, че концернът Fiat смята да компенсира спада на продажбите си в Европа при масовите модели с ръст в премиум сегмента. Първата стъпка в тази насока е назначаването на нови 50 работници и инженери, които ще отговарят за двигателите за Maserati. Освен това шефът на Ferrari води преговори с технологичната компания Apple за разширяване на сътрудничеството по създаване на автомобилни мултимедийни системи. Сега в модела Ferrari FF за удобство на пътниците се използва Apple iPad mini. Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
fallback
Ferrari разчита на ограничени продажби
Италианците ще залагат на класата, вместо на масата
17:57 | 10.05.13 г.напиши коментар
fallback
Още от Новини виж още