Tata Nano - най-евтината кола в света, не успява да оправдае очакванията на компанията производител. Индийскaта кола, която се появи на пазара през юли 2009 година, е реализирала до момента едва 229 157 продажби. А капацитетът на завода, в който се произвежда, е 250 000 коли на година. През март тази година продажбите на Tata Nano се сринаха с цели 86% спрямо година преди това, което накара индийците да преосмислят коренно стратегията си. Според Карл Слайм, управляващ директор на Tata Motors, причината за слабото търсене на Nano е ниската цена, на която се предлага колата. "Цената на модела от едва $2 800 (€2 150) отблъсква клиентите, тъй като те не са напълно убедени, че срещу тази сума получават истинска кола, заяви Слайм в интервю за Bloomberg. - Маркетинговата стратегия на Nano просто не работи. Колата не представлява интерес нито за търсачите на скутери, нито за тези, които искат автомобил". Всъщност производителите не трябва да бъдат изненадани, тъй като промотират модела именно като алтернатива на свръхпопулярните в Индия триколки.
fallback
Ниската цена на Tata Nano отблъсква клиентите
Продажбите на най-евтината кола в света се сриват
15:28 | 15.04.13 г. 5напиши коментар
fallback
Още от Новини виж още