fallback

Нова услуга "Помощ от приятел" отключва възможностите на дигиталното банкиране от Fibank

Клиентите могат да се обърнат към служител на ПИБ във всички клонове и офиси на банката в цялата страна

12:35 | 30.03.22 г.
Автор - снимка
Създател

Първа инвестиционна банка стартира услугата „Помощ от приятел“, за да могат клиентите да открият безкрайния дигитален свят от възможности, които предлага Моята Fibank.

Във всички клонове и офиси на банката в цялата страна всеки, който иска да научи повече за пълния обхват на наличните дигитални услуги в Моята Fibank или има нужда от консултация как да активира приложението, може да се обърне към служител на ПИБ.

По този начин с малка „Помощ от приятел“ всички клиенти ще имат възможността да научат как по-лесно и удобно да използват своето дигитално банкиране. С него те могат да спестят както време, така и до 75% от стандартните такси и комисиони при управлението на личните им финанси. Всеки ще може да разбере как да:

- добави сметки от други банки;

- да извършва онлайн плащания чрез лицево разпознаване;

- да си издаде виртуална карта само за няколко секунди;

- да промени лимитите по своите кредитни карти спрямо държавите, в които му се налага да ги използва;

- да заплаща комуналните си сметки без допълнителни такси;

- да закупи електронна винетка;

- да си открие сметка или депозит онлайн, както и да кандидатства за кредит или кредитна карта.

Чрез Моята Fibank можете да се възползвате дори и от динамиката в цената на международните пазари на златото, като си откриете „Златна сметка“. Тя дава възможност свободно да се планира с каква сума и по кое време да се закупи злато, а също така и в кой момент да се продаде част или цялата наличност, според моментната динамика на цената на актива спрямо лева, еврото и щатския долар.

Всичко това са само част от продуктите и услугите, които всеки клиент може да използва онлайн и за които всеки може да разбере повече чрез новата услуга на Първа инвестиционна банка - „Помощ от приятел“. Тя е напълно безплатна и е достъпна за всички клиенти на Fibank, без значение дали са физически или юридически лица.

Важно предимство за всеки клиент е, че освен персонална консултация от служител на банката, получава и денонощна поддръжка. Във всеки един момент, в който имате нужда от съдействие, може да се обърнете към нашите служители или да позвъните на телефон: 0700 12 777.

Първа инвестиционна банка е лидер в електронните разплащания и въвеждането на иновативни технологии в страната, предлагащи сигурно, бързо и достъпно дигитално банкиране за своите клиенти чрез Моята Fibank и мобилното приложение MyFibank.

Изключителният принос в развитието на иновациите в България, качеството на обслужване на клиентите и осигуряването на сигурна и надеждна система за дигитално банкиране донесоха на банката признанието за „Дигитална банка на годината – България“, връчено от базираното в Англия международно списание "Global Brands Magazine".

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:43 | 13.09.22 г.
fallback