Секторът на туризма в България има изключителен повод за гордост, след като емблематичният петзвезден хотел InterContinental Sofia получи поредното международно признание. Водещият представител на луксозния бранд InterContinental®Hotels&Resorts у нас влезе в престижния туристически гид "Мишлен". Носителят на най-много международни награди в България сега попада и в селекцията на най-известния бранд за качество "Мишлен".
Фoĸycът нa класацията ca архитектура и дизайн, уникалност на местоположението и цялостното изживяване нa гостите, като през последните четири години екип от независими експерти проучва внимателно хиляди хотели по целия свят и в крайна сметка определя кои хотели отговарят на високите им критерии.
„Включването на InterContinental Sofia в тази престижна селекция е поредното признание за високото ниво на обслужване и несравним лукс, който предлага хотелът от световната верига в българската столица. „Мишлен“ е емблематична марка, а включването ни в техния гид е равносилно на печат за одобрение от най-взискателните ценители в индустрията. Това е не просто престиж за нас като бранд, но и признание за България като цяло - позиционирайки страната като дестинация, предлагаща хотелски услуги на най-високо международно ниво“, сподели генералният мениджър на хотела.
"Мишлен" е международно разпознаваем еталон за качество, като признанието за хотелите е форма на продължение на традицията в отличаването на ресторантите. От април 2024 г. подобно на познатите „звезди“, гидът на „Мишлен“ въведе и системата „ключ“, която е насочена към хотелите. Те ще бъдат отличавани с един, два или три ключа, а държавите, включвани в тази класация, ще бъдат обявявани на отделни времеви партиди.
Новото отличие има за цел да оцени хотелите отвъд предлаганите от тях основни удобства, като поставя акцент върху техните ресторанти, дизайн и обслужване. Гидът включва хотели от целия свят, избрани по редица критерии, сред които архитектура и дизайн, качество на обслужването, постоянство на предлаганата услуга, уникалност на дестинацията, комфорт на гостите, ниво на поддръжка, индивидуален характер, съотношение между цена и качество.