Проникването на животозастрахователните продуктите у нас е символично, като пазарът е доминиран от задължителни застраховки, което убива търговската дейност, сподели Светла Несторова, изпълнителен директор на изпълнителен директор на ЗАД БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП.
Хората без застраховки не са по-малко образовани от всички останали, но истината е, че ако някой не почука на вратата, човек никога не хуква рано сутрин да си купи спестовна животозастраховка, заяви Несторова.
Това е бизнес доминиран от дистрибуцията, в който брокерите не играят или играят малка роля. От 329 застрахователни брокери у нас 202 никога не са продавали застраховка живот. От останалите които имат продажби на застраховки, а те са 127, общият премиен приход за първите шест месеца на годината е 20 млн. лв., уточни Светла Несторова.
Снимки от събитието може да разгледате тук
Клуб Investor.bg се осъществява благодарение на: Генерален спонсор: Emporiki bank Credit Agricole Group С подкрепата на: Johnnie Walker, Eucerin, Bulvaria, Euroins и със специалното участие на Енемона
Свързани компании: