Американците не са във военно време, но покрай пандемията от Covid-19 се хранят толкова много с пакетирани храни, все едно са, пише Адам Минтър в свой анализ за Bloomberg. Продажбите на консерви Spam се увеличават с над 70% за 15-те седмици, приключили на 13 юни. А нетните продажби на хранителни стоки на Hormel като фъстъчено масло Skippy и Hormel Chili отбелязват ръст от 8% през второто тримесечие на компанията.
Голяма част от този ръст се дължи на паническото пазаруване по време на националната карантина. Но близо пет месеца след началото на пандемията динамиката се измества. „Това, което започваме да виждаме, е, че потребителите остават при нас“, казва Луис Маркони, вицепрезидент на групата на Hormel за хранителни продукти. Фактът, че клиентите на Spam продължават да купуват от продукта, говори за начина, по който Covid-19 променя американските навици на пазаруване и хранене. В частност концепцията, свързана с прясна и здравословна храна, придобива по-разнообразни значения.fallback
Коронавирусът накара американците да посегнат към пакетираната храна
Купуват се все повече пакетирани снаксове, тъй като стресираните американци търсят достъпни храни
20:25 | 15.08.20 г. 3напиши коментар
fallback