След като съкрати 40% от служителите си и си осигури 169 млн. долара спешно финансиране, SoundCloud прави стъпка напред в правилната посока. Тя запълва основната страница на услугата си с персонализирани плейлисти и най-добрите колекции в топ жанрове, пише TechCrunch.
Надеждата е това да направи SoundCloud по-привлекателна за новите потребители и по-приятно място за откриване на нови песни от страна на вече лоялните ѝ потребители.
В скорошен анализ по темата TechCrunch писа, че SoundCloud трябва да се отличи от Spotify, като се фокусира върху своята услуга без реклами, която струва 5 долара и предлага достъп до независима музика, ремикси и DJ сетове, които не могат да бъдат открити никъде другаде. Освен това компанията може да се фокусира върху това да помага на изпълнителите да печелят повече.
Във връзка с тази стратегия днес SoundCloud обръща специално внимание на своя уникален архив от качени от потребителите песни.
„Новата основна страница на SoundCloud е специално подредено място, персонализиран начин да откривате невероятни автори – години преди да се озоват в мейнстрийм класациите“, коментира новият главен изпълнителен директор на SoundCloud Кери Трейнър.
Ходът е изключително необходима промяна за услугата на фона на слабото ѝ представяне. Промените в интерфейса са добър старт и имат шанса да помогнат на SoundCloud да се препоризиционира сред независимите създатели на музика, които не присъстват в конкурентните платформи.
„Това, което отличава SoundCloud, е нашият каталог от над 170 млн. песни, а новата начална страница ни позволява да покажем и да отбележим невероятния талант, който стои зад преживяването в SoundCloud”, коментира Трейнър.