Рокендролът беше синоним на Hard Rock Cafe, както хамбургерите и пържените картофки, но сега заведението разширява своя музикален вкус, за да привлече младите клиенти, пише CNBC.
25-годишното кафе Hard Rock Singapore, което някога пускаше Blondie и Def Leppard, наскоро отвори отново врати след реновиране. И макар че по стените все още има следи от прочутите вещи, принадлежали на рок звезди, към тях се присъединяват и такива, свързани с други жанрове.
Редом до китара на Джими Хендрикс и яке на Майкъл Джексън стоят наскоро сложени в рамка снимки на звезди като Давид Гета и Deadmau5, които са познати от електронната денс сцена.
"Разбираме промените в демографските и музикалните тенденции“, твърди Стив Янг, президент на компанията за Азиатско-тихоокеанския регион. „Преди бяхме насочени към рока, но сега се отваряме за всички видове музика“.
Hard Rock наскоро си партнира с популярнaтa сингапурскa онлайн платформа Bandwagon, която започна да организира седмични концерти на живо в заведението с участието на местни звезди – стратегически ход за привличането на по-младото поколение на острова, което харесва различни видове музика.
Другите жанрове не са съвсем чужди на мястото. В началото на новото хилядолетие до самото реновиране по-рано тази година то позволяваше на местни промоутъри да организират партита с електронна музика на втория етаж.
Промените в бранда представляват дързък ход за сингапурската индустрия с храни и напитки, където новите приложения за доставка на храни и модерните ресторанти се борят за всеки клиент, но Янг не е притеснен от конкуренцията.
"Hard Rock е гъвкав бранд и до момента бизнесът се развива добре“, коментира Янг, добавяйки, че мястото продължава да привлича и вече изградената база от лоялни клиенти.
Музикалната експанзия се очаква във всички заведения с това име в Азия и скоро може да се случи и във втората по големина икономика в света - Китай, където Hard Rock залага на агресивна експанзия.