Ако разходите за скъпи часовници и чанти зависят от стабилни пазари и щастливи купувачи, то тогава сега не е правилният момент да се залага на продавачи на луксозни стоки. Икономическата несигурност от Китай до Европа, заедно с колебанията на глобалните фондови и валутни пазари, са ударили доверието сред купувачите с високи доходи в САЩ. А това не пасва добре на търсенето на луксозни стоки, коментира Bloomberg Gadfly.
Дори преди вота на Великобритания за излизане от Европейския съюз да предизвика тревоги у европейските търговци на дребно, опитът на Китай да намали разточителното потребление на фона на забавящата се икономика изплаши глобални брандове като Tiffany и Prada. Това, заедно със силния долар, доведе до по-малко посещения от чужди туристи в американските търговски центрове като Neiman Marcus и Bloomingdale's.