fallback

Круизите през 2015 г. ще предлагат персонализирани и по-забавни преживявания

Операторите ще повишат качеството на круизните услуги, твърдят от Българското Круиз Общество

16:25 | 27.01.15 г.

Круизните пътешествия стават все по-привлекателни за българите, ето защо круизните компании се опитват непрестанно да подобряват своите туристически продукти чрез всевъзможни нови решения, посочват от Българското Круиз Общество.

Според представителите му през 2015 г. може да се очаква повишаване на качеството на забавленията на круизите. Тенденцията за 2015 г. е увеличаването на броя нови хитови мюзикъли от Бродуей и Уест Енд. Първоначално такива се появиха на борда на по-новите кораби, но предстои да навлизат все повече.

Друга тенденция е значителното подобряване на качеството и бързината на интернет връзката на борда на круизните кораби. Според Българското Круиз Общество отминава времето на бавния и скъп интернет, а някои круизни линии вече доближават скоростта на свързаност с тази на брега, при това на значително по-ниски цени спрямо предходни години. Част от компаниите залагат на разработката на нов софтуер за мобилни устройства.

Храната

Новостите в индустрията обхващат също храната и заведенията на борда, както и гъвкавостта в организацията. На заден план остава моделът на стандартизираните по-ранна и по-късна смени за вечеря. Вместо това гостите могат сами да избират времето, масата и компанията, с която да се хранят.

При най-новите кораби на гиганта Royal Caribbean основният ресторант е заместен от множество по-малки, които са специализирани и дори бутикови. По този начин клиентите могат да се хранят според предпочитанията си, без допълнително заплащане за това, че са обслужвани в специализиран ресторант.

Сред новостите е привличането на водещи световноизвестни готвачи, които имат задачата да впечатлят пасажерите с кулинарните си умения. Освен това се очаква по-голямо предлага не ястия, свързани с различни диети – без сол, без захар, без глутен, както и вегетарианска, веган и био кухня.

Маршрутите

Стартират промени и в маршрутите на корабите, но по-сложното им планиране предполага, че нововъведенията ще се случат най-рано през 2016 и 2017 г. Планира се по-дълъг престой на някои кораби на определени пристанища и дори по две нощувки на едно място. По този начин пасажерите ще имат повече време да разгледат съответната дестинация.

Стремежът на круизните оператори е да предлагат повече индивидуални услуги срещу допълнително заплащане. По този начин за всеки гост ще е по-лесно да персонализира своето преживяване.

Резервациите

През 2015 г. няма да е необходимо клиентите да чакат промоционален период, известен като Wave Season, между януари и март, за да направят резервации при преференциални условия. Вместо това компаниите ще предприемат изненадващи маркетингови подходи, промоции и тактически намаления, които ще се предлагат целогодишно.

Поради усложняването на предлагането безплатните консултации със специалисти в сферата на круизите ще стане още по-ценно за клиентите. От своя страна операторите са заинтересовани професионалистите да изяснят множеството детайли пред крайния клиент. Ето защо се очаква круизните фирми да насочат голяма част от усилията си към продажбите през канала на специализираните агенции, така че да се стимулира преходът на повече хора от ваканции на суша към такива по вода.

През 2015 г. ще се обърне повече внимание на соло пътуващите. Предвижда се предлагането на повече каюти за соло пасажери, премахването на допълнителната такса за свободното легло в двойната каюта, оформянето на специализирани фоайета и зони само за хората, които пътешестват сами, посочват от Българското Круиз Общество.

От организацията разкриват, че най-горещите дестинации за круизи през 2015 г. ще бъдат Норвегия и Австралия, а съвсем скоро такава ще стане и Куба.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:11 | 13.09.22 г.
fallback