fallback

Златните момичета на Agent Provocateur

Новите собственици на известната марката за дамско бельо разкриха формулата на успеха

16:09 | 09.06.09 г.

AgentProvocateur

Лейбълът за дамско бельо Agent Provocateur предприе редица промени, свързани с продажбите, които се оказаха изключително успешни. През 2007 компанията смени собствениците си, следва година на рекламни кампании, когато се снимат звездни личности начело с Кайли Миноуг, Маги Гиленхал, Кейт Мос, а съвсем скоро пред обектива застана и Роузи Хънтигтън – Уайтли, и днес вече марката отбелязва ръст в продажбите с 26% за миналата година.

„Agent Provocateur се развива все по-добре”, разкрива изпълнителният директор на бранда Гари Хогарт пред списание Drapers. „Въпреки предизвикателството, което отправя глобалната икономическа криза пред бизнеса, ние продължаваме да работим усърдно и да изпълняваме програмата си за развитие.”

Наскоро брандът отвори редица нови бутици, включващи осем магазина, собственост на компанията и пет франчайзинг аутлета, с които магазините на Agent Provocateur станаха 43. През 2008 година продажбите на компанията нарастват с 26%, а началото на тази година беше особено силно за компанията, като продажбите й спрямо същия период миналата година нараснаха с 8%.

„Инвестиционната ни програма, която включва отваряне на нови търговски обекти на различни места, е успешната формула за нашия просперитет и растеж на бизнеса ни” – потвърждава Хогарт. „Убедени сме в това, че ясният ни бизнес модел и строгата дисциплина в работата ни подпомагат успеха на компанията и ще носят полза и за в бъдеще“.

 
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:10 | 09.09.22 г.
fallback
Още от Галерия виж още