Porsche 911 създаде модел, който предизвика противоположни мнения сред почитателите на марката. Според някои това е най-лошият дизайн на спортна кола, която някога са си представяли. Други виждат в автомобила изпипани до съвършенство детайли и прецизност, която Porsche не е демонстрирала от десетилетия.
Ако се абстрахираме от ситуацията на крайните мнения, инженерите на компанията са поработили здраво върху подобряване на успешната формула, която прави марката така популярна сред любителите на бързите скорости.
Резултатът е последният модел – 911 Turbo S.
Модел от S класа и то турбо версия не имало от близо пет години насам. Ако сегашното 911 Turbo има 500 конски сили, новата S версия е подобрена с допълнителни 30 коня отгоре, по подобие на 911 GT2. Задвижването става едновременно от четирите колела и двоен съединител автоматик. Резултатът? В резултат колата ускорява до 100 км/ч за 3,3 секунди, а максималната й скорост е 315 км/ч. Моделът е в два варианта – купе и кабриолет.
След като бъде представен на изложението в Женева, автомобилът ще излезе за продажба в Европа от месец май със стартова цена от 145 хил. евро за купето и 154 хил. евро за кабриолетната версия.