През ноември тази година Porsche ще пусне за продажба новия си подобрен модел Porsche 911 Turbo. Колата ще е по-бърза, по-лека, с по-голяма мощност и разбира се с нов, по-добър и впечатляващ дизайн.
Моделът е създаден в резултат на нарасналата конкуренция между Porsche и Ferrari, Lamborghini и дори Nissan с GT-R. С новата си визия и промени под капака на колата новият модел Porsche 911 Turbo се превръща в изключително силен конкурент на пазара за луксозни и бързи автомобили.
Познатият двигател би-турбо с обем 3,6 литра е заменен от шестцилиндровия двигател с обем 3,8 литра от Carrera S. Би-турбото е модернизирано заедно с интеркулъра и системата за впръскване на горивото. Така е повишена и мощността с 20 к.с., като вече достига 493 коня.
Досегашната сигурност на пътя, на която залагат от фирмата с Porsche Turbo, сега е допълнена и от повече удоволствие от управлението на колата. Това се дължи на промените в системата за управление Porsche Traction Management, която разпределя въртящия момент между предните и задни колела чрез електронно контролиран многодисков съединител. Двигателят се комбинира с механична скоростна кутия с шест степени или по избор с PDK със седем предавки и два съединителя.
Скоростите при PDK могат да се превключват с лостчета монтирани зад волана, като дясното превключва предавките нагоре, а лявото ги сваля. Така сега се предлага алтернатива на бутоните с които се превключват скоростите. На волана има дисплей, който показва кой режим на управление се използва – Sport или Sport Plus.
Сега Porsche 911 Turbo ускорява от място до 100 км/час за 3.4 секунди с PDK (0.3 секунди по-бързо от днешната версия Tiptronic). Максималната скорост е 311 км/час. Въпреки по-добрата динамика, разходът на гориво при модернизираното Porsche Turbo е намален с около 0,3 литра на 100 км.
Стартовата цена на модела, който ще бъде пуснат на пазара през ноември, тръгва от 120 хил. евро за закрития модел и 130 хил. евро за кабрио версията.