fallback

25% от луксозните коли в Китай са собственост на жени

Търговците се опитват да направят всичко възможно, за да спечелят вниманието на дамите

11:20 | 06.04.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

25 на сто от луксозните коли в Китай са собственост на жени. Това сочат резултатите от ново проучване на Nielsen, разкриващо, че дамите се превръщат в двигател на автомобилната индустрия.

Улавяйки тази нова тенденция, търговците правят всичко възможно, за да спечелят жените на своя страна, пише Red Luxury.

Според изследването един от всеки трима китайски милионери е жена. Все по-често именно те карат висок клас автомобили.

През 2011 г. една трета от продадените коли Maserati в Китай са станали собственост на дами. За сравнение - в Европа едва 10% от колите с тази марка са отишли при жени. Нежният пол освен това е отговорен за 30 на сто от продажбите на Ferarri в Китай през 2012 г., докато в САЩ този брой възлиза едва на 10%.

Колкото по-заможни стават жените в азиатската страна, толкова повече автомобилните производители се насочват към тях. Оказва се обаче, че ангажирането на дамите в магазина не е толкова лесно, колкото звучи.

Последното проучване на компанията Group M. показва, че китайските жени държат много повече на доброто обслужване от мъжете, когато става дума за купуването на кола. Докато test drive е най-важният приоритет за мъжете, обслужването е ключът към спечелването на жените клиенти. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:29 | 13.09.22 г.
fallback