fallback

Hyundai пуска седан с интериор, разработен от Hermes

Компанията се опитва да избяга от имиджа си на евтин производител

18:45 | 28.03.13 г. 1
Автор - снимка
Редактор

Южнокорейският производител на автомобили Hyundai Motor Co се надява, че престижната марка Hermes ще направи най-скъпият й седан също толкова желан, колкото ексклузивните чанти на френската марка, пише Reuters.

Hyundai Motor Group е на пето място по продажби на автомобили в света. Компанията обаче се опитва да загърби имиджа си на сравнително евтина марка и да започне да продава по-скъпи модели, за да отговори на засилващата се конкуренция в родната си държава от страна на премиум колите на BMW, Audi и Mercedes, както и на моделите среден клас на други компании, като Ford Motor Co.

Hermes, която е производител на луксозните ръчни чанти Birkin и Keli, с цени, започващи от около 9000 долара, е преработила интериорната част на три модела Equus, които няма да бъдат предложени за продажба и ще бъдат показани на автомобилното изложение в Сеул, което започна в четвъртък.

Сътрудничеството бе обявено преди две години, след като опит на фирмата да предложи модела Genesis с интериор, разработен от Prada, не успя да привлече клиенти. Hyundai успя да продаде едва 1/3 от първоначално планираните 1200 автомобила, като си обясни провала с проблеми, свързани със своя имидж.

Собствени проучвания на Hyundai показват, че броят на потребителите, които биха закупили популярни нейни модели като хечбека i30, би бил по-голям, ако той бе произведен от друга компания.

Изследване на Hyundai показва, че моделът i30 без логото и надписите на компанията получава от евентуалните клиенти по-високи оценки за дизайн от конкурентите си. Когато обаче бъдещите купувачи разберат каква е марката на показаната им кола, веднага променят мнението си.

„Те дори не могат да обяснят защо губят интерес към автомобилите на Hyundai – признава маркетинг директорът на корейския производител за Европа Майкъл Хол. – Явно, защото не знаят почти нищо за марката, което до голяма степен се дължи и на географското разположение на Южна Корея. Малцина европейци са били там и затова едва 15% от купувачите спонтанно могат да назоват Hyundai като самостоятелна марка. Докато при други компании този дял превишава 35%”.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:01 | 11.09.22 г.
fallback