Купувачите на пазара на луксозни седани със среден размер напоследък се радват на богато предлагане в сегмента, пише онлайн изданието Just Luxe.
Германия може да се похвали с Mercedes-Benz E-Class, Audi A6 и 5-a серия на BMW. В Англия пък се предлага Jaguar XF, а Япония се конкурира със своите Lexus GS и Infiniti M.
Новото предложение на Acura е RLX. Макар и да не е толкова популярна марка като конкурентите си, фирмата компенсира с технологично изящество.
RLX е изграден почти изцяло от алуминий и стомана, благодарение на което е с около 124 кг по-лек от предшественика RL.
Автомобилът се захранва от 3,5-литров V6 двигател с директно впръскване на горивото и технология за деактивиране на цилиндрите при слабо натоварване. Мощността му е 310 конски сили, а въртящият момент е 369 Нм. Оборудван е с автоматична шестстепенна скоростна трансмисия и новата система за задвижване на четирите колела на Acura - Precision All-Wheel Steer.
Сред останалите екстри са адаптивен круиз контрол, въртяща се камера за обратно виждане при паркиране, както и последен модел аудио система Krell. Моделът има и хибридна версия.