fallback

Дилърите на Opel настояват за PR офанзива

Според тях изпадналият в криза автопроизводител разполага с правилните продукти, но не и с правилния маркетинг

20:27 | 28.05.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Европейските дилъри на Opel изискват от изпадналия в криза автомобилен концерн по-добър маркетинг. „Opel трябва да придобие цвят“, казва председателят на съюза на европейските дилъри на Opel - Euroda Яп Тимер в интервю за специализираното издание Automobilwoche.

Само по този начин загубеното доверие на клиентите може отново да бъде възстановено. Купувачите вече са били загрижени за правата по гаранциите и снабдяването с резервни части. „100% съм за това, Opel да стартира PR-офанзива и да постави ясни знаци за това, че марката има добро бъдеще пред себе си“, казва Тимер. 

При това според Тимер Opel трябва да се позиционира по-ясно и да не се цели в премиум пазара. „Виждам нас по-скоро в конкуренция със Skoda, отколкото с марката Volkswagen“.

По думите му Opel има правилните продукти, но не и правилния маркетинг и позициониране. Тимер не се опасява, че клиентите ще реагират негативно на преместване на производството в чужбина.

„В много страни това не играе никаква роля. След закриването на завода в Антверпен продажбите на Opel в Белгия скочиха значително“, добавя той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:11 | 12.09.22 г.
fallback