Производителят на луксозни автомобили Bentley регистрира ръст на продажбите от 37% през 2011 година. Така нивото им се е върнало до нивото отпреди кризата, пише британският вестник Guardian.
През 2011 година марката, която няма модели на цена под 133 хил. британски лири, е продала 7 003 автомобила. Най-големият пазар за Bentley остава САЩ с реализирани 2 021 продажби, а на второ място се нарежда Китай с 1 839 продажби.
На годишна база увеличението на продажбите в САЩ е с 32 на сто, докато китайският пазар е погълнал двойно повече коли в сравнение с 2010 година.
С основна заслуга за резултатите на Bentley е месец декември, когато бяха осъществени първите доставки на новия модел Continental GTC. Тогава са били реализирани общо 1 059 продажби, което е с 69% повече от същия месец на 2010 година.
Месец декември е бил най-силният за марката от 2007 година насам и вторият най-силен в историята на Bentley.