fallback

Свежа и млада кожа с Nissan?

Японският производител на автомобили обмисля да добави функция за разпръскване на витамин С към климатичните инсталации на някои от моделите

13:26 | 05.08.10 г.

В купето на Nissan Fuga климатикът ще ви отнесе в дебрите на прохладна гора. Снимка: Nissan Fuga

Автомобилната промишленост вече не е онзи бранш от 70-те, описан в романа на Артър Хейли „Колела“, когато тъканите на седалките, материалите за изработка на купетата, подобряването на двигателите и мощността са били водещи в конкурентната борба между най-големите в индустрията. Стремежът за пазарен дял още е на преден план, но днес все по-голямо внимание се отделя на влиянието на колите върху природата, дизайна и визията им, удобствата, които пътниците могат да намерят в купето.

Ясно е какво е общото между автомобилостроителите и дизайнерите на часовници, писалки, спортни стоки, дори книгоиздателите – стремежът им за по-голяма печалба, подобряване на имиджа на фирмите и разширяване на производството. Как би се вписал тук обаче козметичният бранш? Лесно. И то защото на преден план вече излиза удобството и връзката на колата със собственика й.

Ето защо иновативната идея на Nissan Motor Co, които съобщиха, че ще внесат интересни подобрения в някои от моделите си, предизвиква широк обществен отзвук и интерес, съобщава сайтът AdAge.

Съвсем скоро климатичните инсталации в японските коли ще разпръскват витамин С в купето, докато шофирате. Тази новина вдъхнови заглавия като „Колата, която овлажнява кожата ви“ във вестници и блогове из целия свят.

Най-интригуващото подобрение на Nissan от концепцията „здраве и благоденствие“ е въздушен филтър с витамин С, който ще овлажнява кожата на пътниците. Идеята е климатичната система на колата, вместо да изсушава въздуха в купето, да допринася за повече влага и полезни вещества, помагайки й да запази за по-дълго време еластичността, младостта и свежестта си. Функцията е част от редица нови допълнения, които производителите са решили да внесат в моделите си, с цел да облекчат умората и стреса у клиентите си.

Попитани как точно Nissan ще се превърнат в Neutrogena на автомобилната промишленост, от компанията показват, че явно са направили доста проучвания не само в областта на автомобилостроенето, но и на най-големия орган на човешкото тяло – кожата, и влиянието на различни странични елементи върху нея.

Все още не е ясно кога, в кои страни или кои модели ще бъдат снабдени с климатичната система, която се грижи за визията на пътниците, както и колко ще струва тя, но от сега е ясно, че идеята предизвиква голям интерес от страна на потребителите.

Работата на компанията в областта да глези клиентите си и да се грижи за комфорта им по нов начин не е от скоро. Nissan вече е намерил и друг способ да изненада пътниците с помощта на "горски климатик" – инсталация, която е на разположение в момента в модела Nissan Fuga - луксозен седан, който се продава в Япония. Системата е проектирана да пресъздаде вятъра, температурата, влажността и аромата на естествените гори.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:40 | 07.09.22 г.
fallback