Смартфонът официално е царят на медиите.
Тази година за първи път пълнолетните американци ще прекарат повече време, използвайки мобилните си устройства, отколкото в гледане на телевизия, сочат данни на eMarketer, цитирани от Bloomberg.
Около 70% от въпросното свободно време ще бъде посветено на смартфоните, допълва компанията за пазарни проучвания.
Промените в потреблението се случват постепенно, но имат огромни последици за всички - от традиционните медийни компании до разработчиците на приложения. Превъзходството на смартфоните означава, че гледането на видео се променя, прехвърляйки се от телевизора към мобилните устройства.
Времето, което пълнолетният американец ще прекарат в гледане на телевизия, ще спадне с девет минути годишно, но потреблението на видео онлайн ще се увеличи с осем минути, сочат данни на eMarketer. Това означава, че общото време, което хората ще посвещават на гледането на филми, сериали и други видеа ще се запази почти същото.