Т.нар. millenials, родените между началото на 80-те години до началото на хилядолетието, може би са обсебени от грижата за себе си. Това започва да се отплаща на разработчиците на приложения в тази сфера, пише TechCrunch.
Според данни от няколо компании за анализи на пазара на приложения тази категория в момента се радва на значителен растеж. През първото тримесечие на 2018 г. десетте най-печеливши приложения в категорията “Грижа за себе си” в САЩ са генерирали общо 15 млн. долара приходи от iOS и Android, а в глобален мащаб сумата достигна 27 млн. долара според Sensor Tower.
Фирмата е открила още, че десетте топ предложения за медитация са генерирали с около 170% повече приходи по света през първото тримесечие на 2018 г. спямо 10-те, които са били начело през същия период година по-рано, както в App Store, така и в Google Play. В САЩ те са събрали със 167% повече.