fallback

Snapchat грабна олимпийското злато

Милиони хора търсят съдържание за Олимпийските игри в мобилното приложение

16:41 | 15.08.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Близо 50 млн. души са гледали Олимпийските игри в Snapchat до момента, тъй като медии като NBC и BBC използват приложението, за да достигнат до по-младата аудитория, пише Financial Times.

Близо една трета от дневните потребители на Snapchat са гледали клипове в Live Stories, което показва, че приложението може да се конкурира с други социални мрежи, като Facebook и Twitter, за доминация в предаването на събития на живо.

Базираният в Лос Анджелис стартъп си партнира с телевизии в седем страни, включително в САЩ, Великобритания и Бразилия, за показването на материали от игрите.

През първите седем дни от събитието 49 млн. уникални потребители са гледали съдържание, свързано с Олимпийските игри, в Snapchat, или близо една трета от общо 150-те млн. активни потребители на приложението.

Освен това Snapchat сключи сделка с NBC, която притежава официалните права за излъчването на игрите в САЩ, и със сайта BuzzFeed за създаването на канал в нейната платформа Discover, в който да се предават дневни откъси от събитието. Те включват и кадри зад кулисите, които са специално за Snapchat.

NBC Olympics и Snapchat си поделят приходите от реклами, разположени в страницата в Discover. Седем марки са си платили, за да се рекламират там – от търговеца на дребно WalMart до американската фирма за спортни стоки Dick’s Sporting Goods.

Snapchat се опитва да се конкурира с по-големи играчи като Twitter и Facebook за превръщането си в основно място за социални интеракции, свързани със събития на живо.

Тя си партнира с традиционни медии, които виждат в приложението възможност да достигнат до по-младата и по-ангажирана аудитория, която обича да гледа видео през мобилни устройства. Snapchat се ползва от 41% от всичките хора между 18 и 34 години в САЩ всеки ден, сочи проучване на Nielsen.

Повече от 10 млрд. видеа са гледани в Snapchat на дневна база, в сравнение с 8 млрд. във Facebook.

Facebook и нейното поделение Instagram също работят с NBC Olympics, която създава 2-минутни видеа за потребителите на Facebook в САЩ и дневни видеа, фокусирани върху вдъхновяващите неща от игрите, за Instragram. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:36 | 11.09.22 г.
fallback