Burberry Group ще разшири своето представяне в дигиталното пространство през следващата седмица. Компанията за луксозни стоки планира да представи своята пролетно-лятна колекция в Snapchat, пише Bloomberg.
Идеята е инициативата да съвпадне със Седмицата на модата в Лондон. Освен това ще даде на британската компания достъп до повече от 100-те млн. активни потребителите на Snapchat, които гледат повече от 4 млрд. видеа всеки ден. Колекцията на Burberry ще се появи в собствен Snapchat канал на 20 септември и ще изчезне 24 часа след появата си, след приключването на модното ревю на компанията.
Snapchat набира сила в света на социалните мрежи, позволявайки на потребителите на мобилни устройства да изпращат снимки, които изчезват секунди по-късно.
Burberry инвестира средства в дигитални инициативи. Тази седмица тя представи собствен канал в музикалната услуга на Apple, с цел разширяване на влиянието и засилване на имиджа си бранд, предоставящ готини продукти.
Освен това Snapchat ще осигури покритие на живо на шоуто на Burberry, като ще показва видео и снимки, включително то червения килим и за кулисите, посочва от модната компания. Седмицата на модата в Лондон започва днес.