fallback

Budweiser насочва усилията си към нова услуга във Facebook

Компанията иска потребителите да черпят с бира своите приятели в социалната мрежа

18:12 | 10.09.14 г.

Anheuser-Busch иска потребителите да купуват бира от Facebook. Компанията тества кампания, позволяваща на хората да изпращат ваучери за безплатни бири Bud Light на хора, които празнуват рождените си дни или да изпращат на онлайн познатите си от пенливата напитка по всякакви поводи, пише BusinessWeek.

Програмата вече е активна в Денвър и Чикаго. В тези градове получателите се сдобиват с купони, които могат да бъдат заменени за бира в барове или ресторанти. Всички тийнейджъри, които виждат в това чудесна възможност, ще трябва да си създадат фалшиви профили във Facebook и да подмамят компанията, че са на 21 години.

Това не е първият път, в който популярна компания използва социална мрежа, за да разпространява свои напитки. Всеки, който желае, може да свърже акаунтите си в Starbucks и Twitter, което ще му позволи да изпраща карти за подаръци на приятели. Промоцията е в сила от миналата есен и цели да накара потребителите да свикнат с използването на приложението на Starbucks за мобилни плащания. Всъщност системата работи доста добре. В момента 15% от поръчките на компанията в САЩ се извършват именно през приложението.

От своя страна, Facebook вижда огромна възможност за виртуални поръчки на реални стоки. Пример за това е Facebook Gifts, която позволяваше на потребителите да купуват подаръци на приятелите си. В крайна сметка моделът не просъществува, а Facebook търси нови начини за изкарване на пари. След като затвори програмата за подаръци, тя се съсредоточава върху бутон, който позволява на хората да купуват неща директно от рекламите в социалната мрежа.

По тази нова система Facebook работи и с Anheuser-Busch. Компанията, производител на алкохолни напитки, планира да разгърне кампанията си в национален мащаб.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:11 | 12.09.22 г.
fallback