fallback

Marc Jacobs прегръща социалните мрежи

Новият магазин на компанията ще продава срещу туийтове и снимки в Instagram

14:00 | 09.02.14 г.

Marc Jacobs съвсем скоро ще отвори новия си магазин за парфюми в Манхнатън, но за разлика от всички останали такива места в него няма да се използват пари.

Вместо това можете да си вземете нещо като в замяна трябва да пишете туийтове, да качвате снимки в Intsagram и да изказвате мнението си за продуктите във Facebook.

Новият магазин носи името Daisy Marc Jacobs Tweet Shop и се намира в Ню Йорк. Идеята му е да развие т.нар. "социална валута".

Заснемайки продуктите и пишейки съобщения с хаштаг #MJDaisyChain посетителите ще могат да се сдобиват с брандирани подаръци. В това число влизат парфюми, колиета и дори портмонета. Най-добрата Instagram снимка на деня пък ще печели чанта. След това всеки посетител ще трябва да посети гишето, за да получи подаръка си.

През годините брандът Daisy е изградил присъствие в социалните мрежи и необичайното решение на компанията е начинът ѝ да благодари на хората, които обичат Daisy и постоянно намират артистични начини, чрез които да покажат привързаността си към марката, твърди Лори Сингър, маркетинг вицепрезидент в Marc Jacobs.

Денят на отварянето на магазина е избран внимателно - той съвпада с началото на Седмицата на модата в Ню Йорк, пише Mashable.

Концепцията за магазина дошла от разговор с представители на Facebook, според които Daisy е една от марките, които ангажират най-силно последователите си в социалната мрежа.

Брандът не е най-следваният във Facebook, но феновете му са сред най-лоялните. Те не само публикуват снимки с него, но и рисуват неща, вдъхновени от него, оставяйки своето послание и стил. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:07 | 13.09.22 г.
fallback