fallback

LG иска да стане лидер на пазара на домакински електроуреди

Компанията ще се опита да постигне двуцифрен ръст на продажбите през 2012 г., като залага на смарт уредите

17:21 | 17.01.12 г.
Автор - снимка
Създател

Корейският концерн LG Electronics представи стратегията си за развитие на подразделението за домакински електроуреди през 2012 година по време на пресконференция, проведена в края на тазгодишното издание на изложението за потребителска електроника CES. Мун-бум Шин, изпълнителен вицепрезидент и главен изпълнителен директор на LG Home Appliance Company обяви, че основната цел на LG тази година ще бъде да утвърди своите добри пазарни позиции и бизнес практики, така че да заеме лидерска позиция на пазара на домакински електроуреди до 2014 година.

За  да постигне своята цел, LG планира да завиши конкурентоспособността си по отношение на продуктовия сегмент, включващ хладилници и перални машини, както и да направи значителни инвестиции по отношение на „умните” електроуреди. Въпреки трудната икономическа ситуация компанията ще се стреми да постигне двуцифрен ръст на продажбите през настоящата година. „За да подобрим ефективността си и ускорим  развитието на компанията независимо от предизвикателствата, които ни предлага световната икономика, нашата цел ще е да постигнем качествен ръст с акцент върху продуктите и дейностите, които ни предлагат възможности за по-високи печалби”, каза г-н Шин. „Конкуренцията наистина е много силна, но ние смятаме, че с проактивна инвестиционна стратегия и непрекъснато развитие на нови технологии, които имат потенциал за широко приложение, ще повишим стандартите на пазара за домакински електроуреди”. Освен това LG създава нови възможности и  функции на умните домакински уреди благодарение на подобрената Smart ThinQ технология, която предлага по-голямо удобство и по-малки разходи за домакинството. Усъвършенстваната функция Smart Manager, която компанията представи на тазгодишното издание на изложението CES, помага на потребителите да поддържат балансиран хранителен режим и им осигурява повече удобство в кухнята. Единствената по рода си функция Health Manager на LG предлага индивидуални хранителни програми и кулинарни рецепти, съобразени с профила и здравословното състояние на всеки член от семейството. Функцията Smart Shopping пък предлага възможност за пазаруване на хранителни продукти от интернет, директно от LCD дисплея на хладилника или с помощта на смартфон.

Smart уредите на LG в комбинация с подобрената Smart ThinQ технология ще продължат да поддържат водещата позиция на компанията по отношение на уредите, отличаващи се с практичност и оптимално удобство. След успешното представяне на четири нови Smart уреда през 2011 година, LG планира в бъдеще постепенно да разширява своята гама от Smart продукти. LG също така ще продължи да разработва подобрени модели висококачествени енергоспестяващи хладилници с голям капацитет, оборудвани с технологията на LG Linear Compressor (линеен компресор), които са запазена марка на компанията. Продуктовото портфолио на LG ще бъде допълвано и от нови модели перални машини, оборудвани с технологията LG Inverter Direct Drive (директно предаване на мощност от мотора към барабана, без ремъци или ролки). 

През 2012 година LG ще се стреми да се превърне в компанията с най-високи продажби на перални машини в световен мащаб за пета поредна година, както се случва от 2008 година насам. Очаква се броят на произвeдените хладилници в рамките на годината да достигне 10 млн. за трета поредна година. Производственият капацитет като цяло се очаква да нарасне успоредно с продължаващото развитие на иновативните технологии, предлагани от LG. На развиващите се пазари като Централна Америка, Южна Америка, Югоизточна Азия и страните от ОНД LG ще представя по-специализирани продукти, които отговарят на изискванията на местните потребители, като например хладилници, които могат да работят в домове с променливо електрическо напрежение.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:59 | 12.09.22 г.
fallback