fallback

Samsung и LG доминират при триизмерните телевизори

Най-силните пазари остават Северна Америка и Западна Европа

17:46 | 29.04.11 г.
Автор - снимка
Създател

Samsung е лидер на световния пазар за триизмерни телевизори.
Снимка: компанията

Samsung продължава да държи рекорден пазарен дял в добре развитите пазари за 3D телевизори в Северна Америка и Европа. През първото тримесечие на годината компанията е имала дялове от 48,8% и 49,9% съответно на северноамериканския и европейския пазар за 3D телевизори, показват данни на NPD и Gfk Group. Благодарение на технологията си Flicker-Free корейската компания LG пък е завладяла китайския пазар, пише Gfk в своя анализ. Там концернът държи половината от продажбите на FPR 3DTV телевизори, които според местната анализаторска компания AVC пък съставляват 55% от целия пазар на триизмерни телевизори. 3D апаратите в Китай са 6,7% от всички телевизори. На второ място на северноамериканския пазар е японският производител Sony (25,8%), следван от Panasonic (13,9%). И двете компании, заедно с лидера Samsung, прилагат формата на активна 3D картина. На пазара в Европа Samsung e следван също от Sony (23,4%) и Panasonic (10,2%). Резултатите показват, че форматът на активна 3D картина печели убедително над пасивния 3D тип със своите 80-90% пазарен дял. Samsung, Sony и Panasonic са подсигурили 88,5% от продадените 3D телевизори в Северна Америка и 83,5% в Европа. Именно благодарение на силното си представяне при триизмерните телевизори Samsung за пета поредна година е лидер при телевизорите с плосък панел в световен мащаб. През първото тримесечие на 2011 г. Samsung има 24,9% пазарен дял като цяло при телевизорите с плосък панел в Северна Америка. По отношение на приходите, пазарният дял е 34,3%, показват още данните на NPD.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:30 | 05.09.22 г.
fallback