fallback

Хотелите Ritz-Carlton лидери за Северна Америка по най-добро обслужване

Компанията за трета поредна година оглавява класацията на J.D. Power, която проучва цялостната удовлетвореност на гостите на хотелите от обслужването

08:30 | 31.07.12 г.

Ritz-Carlton Hotel Company за трета година поред оглави класацията на J.D. Power and Associates за най-качествено обслужване на гостите на хотелите от веригата в Северна Америка, съобщи luxurytravelmagazine.com.

„Резултатите са красноречиви. Всички ние сме изключително горди от това признание“, коментира Хърв Хъмлър, президент и главен оперативен директор на компанията.

The Ritz-Carlton притежава в портфолиото си 79 хотела и курорта по света. Наскоро компанията обяви плановете си да изгради нови хотели в 35 дестинации.

Инвестициите, които хотелиерската компания планира да направи, са на стойност 2 млрд. долара. След приключването на дейностите по разширяването портфолиото й от хотели ще набъбне до над 100 хотела през 2016 г.

Освен Ritz-Carlton, която е лидер в класацията на луксозния клас хотели, веригата Holiday Inn за втора поредна година е първенец в средния клас хотели. Homewood Suites пък за трета поредна година оглавява класацията за качествено обслужване на гости с по-дълъг престой.

Изследването на J.D. Power е проведено в периода юни 2011 г. - май 2012 г. сред повече от 61 хил. гости, които са отседнали в хотел в Северна Америка.

Проучва се цялостната удовлетвореност на гостите на хотелите от обслужването.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:31 | 11.09.22 г.
fallback